Sucha skóra po kąpieli

Część moich przyjaciół dowodzi, że woda w ich miejscach zamieszkania nie jest odpowiedniej jakości. Woda nie stanowiła dla mnie wcześniej jakiegokolwiek tematu do rozważań. Było dla mnie jasne, że moja woda była twarda - na armaturze był kamień, a w czajniku osad. Przyzwyczaiłem się do takiej postaci rzeczy. Doznałem szoku gdy odkryłem, że woda ma bardzo duży wpływ na smak potraw czy problemy z suchą skórą po kąpieli.




Na początku nie wiedziałem, jak zabrać się do poszukiwań urządzenia, które spełni moje oczekiwania. Pomyślałem sobie…dlaczego, by nie skorzystać z wyszukiwarki? Wpisałem w wyszukiwarkę hasło filtr do wody  i rozpocząłem moje poszukiwania. Udało znaleźć mi się kontakt do jednej z firm zajmujących się inżynierią uzdatniania wody pod adresem http://www.klarsan.pl/kontakt.
Dowiedziałem się, że idealnym rozwiązaniem dla mnie będzie instalacja filtra centralnego, który zmiękczy wodę kompleksowo w moim domu.

Wszystko byłoby kolorowe gdyby nie instalacja zmiękczacza. Nie chciałem wydawać dodatkowych pieniędzy na serwisantów i wziąłem instalację w swoje ręce. Oszczędziłem kilka złotych, ale przy zakładaniu zmiękczacza najadłem się wielu nerwów. Na szczęście instalacja wodociągowa działa już poprawnie. Woda w kranie jest czysta i zdrowa, a skóra po kąpieli nie jest przesuszona.

Komentarze